Být či nebýt sponzorem?

Chystáte se s Vaší firmou udělat sponzora pro nějakou akci? To váš jistě zviditelní, avšak nemáte-li tolik peněz, protože svou firmu teprve rozjíždíte, dejte světu o sobě vědět jinak. Jak? Zkuste to s reklamními vlajkami. Díky nimž se Vaše firma může zviditelňovat na každém rohu. Vyberte si, co na ně nechat vtisknout. Může to být jen logo, nebo heslo, ale můžete k nim připsat i něco jiného, protože jejich plocha je docela velká.

Proč propagovat svou firmu?

Proč je vlastně reklama užitečná? A jak je možné, že její propagace Vám přivede tolik zákazníků? Proč je užitečná, každý ví, protože bez zákazníků, žádná firma nemůže fungovat. Proč je ale účinnější než, když Vám někdo o té firmě něco poví? Pokud je to někdo z rodiny nebo přátel, určitě mu budeme věřit kvalitu té firmy, ale měl-li by nám to říct někdo cizí na ulici, tak to raději věříme plakátu, který si sami v klidu můžeme přečíst. Je to spíše oznámení než aby se Vám to snažil někdo vnutit.

This entry was posted in Nezařazené. Bookmark the permalink.